Na twee succesvolle kennissessies over Employer Branding organiseren we in april een nieuwe kennissessie voor HR-professionals en Marketeers! Op woensdagmiddag 12 april gaan we in gesprek over generaties.
15:00 uur – Introductie door Anne (Perron038)
“Jongeren willen niet overwerken en kunnen niet tegen hiërarchie” – “Oudere collega’s zijn betweterig en schieten niet op”: het zijn stigmatiserende uitspraken die we allemaal wel eens tegenkomen binnen ons bedrijf. Hoe breng je verschillende generaties binnen het bedrijf dichter bij elkaar? Hoe houd je het gesprek op gang? Natasja neemt ons mee in haar ervaringen op het gebied van generatieleer én geeft ons praktische handvatten om ermee aan de slag te gaan.
Vervolgens zetten we onze marketing bril op en neemt de altijd enthousiaste Stan van marketingbureau Vonky (en Crowdmedia) ons mee in de wereld van TikTok. TikTok content is rauwer, voelt echter, veel sneller, meer weg van je merk, dichter tegen je doelgroep. Iets wat ons in eerste instantie af kan schrikken. Durf jij jouw merk wat meer los te laten? Durf jij op je smoel te gaan en daarvan te leren? En wil jij weten hoe je content maakt die passend is? Stan wijst je de weg naar fijnere content voor de jongere generatie (alhoewel, misschien niet alleen voor de jonge generatie…).